mhm...

Sitter och surfar runt på lite bloggar och varvar ner i största allmänhet. Jag har varit ledig idag, vilket iofs inte betyder att jag suttit på rumpan och inte gjort ett dyft. Det känns som jag varit vaken ett dygn. Möte med banken om nåt som heter "nyckelkund" och burit kartonger och prylar till höger och vänster och nu till sist gjort iordning matlådor för ett par dagar. Jag ska strax lägga mig och sova för jag ska upp halv fyra i natt och jobba, jätte mysigt. Inte lilla passet heller, jag slutar inte förrän tio på kvällen. Vi ska köra kalk till Borås om jag har fattat det hela rätt.. Utbildningsbiten börjar gå mot sitt slut känner jag, jag känner mig väldigt stressad. Den här veckan har vi kört med instruktör och nästa vecka blir det TMZ och T43 utbildning sen är det uppkörning och slutprov veckan därpå... Det är det där med slutprov jag inte gillar, jag har lite problem med att det heter prov.. det gör mig nervös. Jag känner att jag vill begrava mig i JTFen och bara råplugga men jag har inte tid med det och helt ärligt så ska jag inte behöva det heller. Jag har pluggat det i över ett år, det ska fan i mig sitta nu!

Det är mycket nu.. Så mycket jag ska göra, så mycket jag skulle villja göra.  Men just nu ska jag sova..


Kommentarer
Postat av: Pammis

Nån behövde ju sägat! Haha.

Du det är helt lugnt ska du veta. Jag har tusen saker att göra jag med så det är inga problem. Vi tar det när vi hinner :) HÖrde att du sagt upp dig från Anovo. Fan vad GÖTT!

2010-09-23 @ 14:37:13
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0