Dag 7

Söndagkvällen är här och en summering kanske kan va kul? I alla fall för mig, haha... Fast jag har väl egentligen redan berättat det som va någorlunda intressant.
Jag har sett att det är allmänt inslag i snart varenda blogg med en "Veckans ditt eller datt.." I brist på bättre så kan jag väl dela med mig av en sån..

Veckans
* film: Robin Hood, helt ok när jag väl fattade att det skulle va en "så här blev han Robin Hood"-film.
* pluspoäng: Sorterat sjukt mycket grejer som ska ner i källaren
* minuspoäng: Sjukt mycket kvar att sortera... =(
* godaste: oxfilétoast på The Pub igår =) mm....
* fynd: kjol på GinaTricot
* fundering: Om mitt piano ska va kvar eller om jag ska sälja det..
* önskan: att jag hade mer tid..

Jag har så mycket jag skulle villja göra och jag hinner inte. I helgen skulle det tillexempel va inflyttningsfest hos Becca och Marcus men jag hade naturligtvis planerat bort mig själv 25ggr om. Som tur är så förlät dom oss och vi får fortsätta va vänner, förutsatt att vi ses i den snaraste framtiden =)





Till salu!!

Ingen som vill köpa en aktiv subwoofer föresten? Audio pro 2x6,5, inbyggt slusteg 150W. Spelar skitbra! 1000:-
Eller en Stefan Lord självläkande dart-tavla inklusive fem pilar, riktiga pilar alltså, inget skit. 400:-
En bas finns också, DLS 15". Ingen låda, bara själva basen. 400:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0