Vaginal plastkirurgi....?!

Helt sjukt va en del gör mot sig själva! Har precis sett ett program på tv4plus om kvinnor som inte är nöjda med hur dom ser ut mellan benen. Allvarligt... vad tar det åt folk egentligen? För mycket hud här, för lite där, för tjockt där. Så länge grejerna funkar så kan det väl inte spela nån roll? Man fick se hur en tjej på max 20år opererade bort större delen av de inre blygdläpparna, från bedövningssprutorna till stygnen. När dom drog skalpellen igenom så trodde jag faktiskt att jag skulle kräkas. Det "lustiga" och inte fullt så oväntade va att idén att faktiskt göra operationerna oftast kommer pga att nån kille nån gång skrattat åt dom eller haft åsikter om vad som är normalt och inte. Ärligt, hur snygg är en snopp? Inte värst. Men det är väl inte direkt skönhetspoäng som är viktigt i såna sammanhang, utrustningen ska ju som sagt funka vare sig man är tjej eller kille. Jag blev faktiskt riktigt förbannad när jag såg programmet.
Nej, älska era kroppar. Helt och hållet.

Nu har jag en dejt med min tandborste, det är dags att sova =)
(imorrn bär det av till Hällefors, övningskörning med T43, tjoho!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0