This is my blog, hear me talk trash..

Woo... Det är mitt i natten, och i ärlighetens namn så är det nog snart dags att sova. Men, innan så sker så tänkte jag slösa bort lite av er värdefulla tid. Vad tycker ni om det?
Jag är ledig hela helgen. Just den här dagen började med ett besök hos frisören och sen några timmar i tvättstugan. Sen va det dags att träffa syster-yster för en glass nere i stan. Jättegött att sitta i solen och bara dega och njuta av solen.
Imorrn är det valborgsmässoafton. Ska ni ut och titta på några brasor? Det va ett tag sen jag gjorde det.. Det kommer nog inte bli av imorrn heller. Jag och syrran va och bokade bord på The Pub, tänkte det kunde va kul och käka lite gottigt.

Hade en tur till Göteborg häromdagen förresten. Hyfsat långt tåg. Mot vad jag är van iaf.. 581 meter långt  och 1555 ton tungt. Jäkligt tungbromsat.. På vägen hem fick jag en extravagn men å andra sidan va det inte mycket last, 601 meter långt, men inte så jätte tungt, 1020 ton. Tunga tåg har jag ju haft förr men det blir lite anorlunda när de blir längre.
 

Nu har jag tjötat färdigt för ikväll tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0