Tussilago!

Jag såg tussilago idag! Vår! Det va i Insjön, ett ställe som jag för övrigt är lite smått förtjust i kan jag meddela. Jag skulle nog kunna tänka mig att bo där emellanåt. Jag har haft en körning dit nu. Åkte till Insjön igår, sen vidare till Gävle. Sov några timmar och sen tillbaka till Insjön och sen hem. Det har varit en väldigt bra tur, sett mycket trevligt längs spåret. Träffade dessutom sj-donnan Sofie i Gävle och pratade bort lite tid (som jag egentligen borde sovit). Gött och prata lite strunt en stund. Körningen gick bra hur som helst, trots att det va första gången just vi körde turen. Premiärtur kallade dom det till och med men det har ju varit några där ett par gånger tidigare.. Det va nån form av invigning iaf så det va en massa folk överallt.
Jag tänkte nog berätta massa mer om turen och så men jag märker att jag är väldans trött och hela tiden slår fel på tangentbordet, så nu är det nog dags att lägga ner för natten.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0