Vadå "alla master är nere"??

Wtf!?! Jag har ingen täckning på min mobil. Jag har Tre för övrigt. Varit nöjd med dom för det mesta och varit kund hos dom skitlänge. Nu tyckte dom tydligen, lagom till att jag förlängde mitt abonemang, att det va läge att säga upp samarbetet med Telenor så då kan dom inte använda deras master längre. Och för säkerhetsskull så är det nåt fel på de master i närheten som Tre faktist har och ingen vet varför eller när de kan tänkas va igång igen. Skitkul.

Klagomål på tre Håller du med så tryck på "jag vill också ha svar"

Syrran: du kan nå mig på jobbmobilen om du nu har kvar det numret..

Nåt annat som va desto roligare var att FBK vann första finalmatchen ikväll. Det gillar vi, även om jag undrar vad f-n som hände i slutet. Glömde mitt kära lag bort att även sista perioden är tjugo minuter lång och att det kanske är dumt att börja planera kvällsfikat innan man hört slutsignalen? Skärpning tack.

Imorrn är jag ledig, gött det. Då ska jag sova lääänge. Fast inte längre än tolv för då kommer det folk och ska ha SLUTBESIKTNING. Stambytet ska bedömas osv.. Inte för att jag skulle orka sova till tolv, med lite tur så kan jag kanske sova till åtta-halv nio iaf. Jämför det med idag, när jag klev upp kvart i tre i morse. Wee.. Hur som helst, imorrn ska det slöas för jag kommer jobba ett monsterpass torsdag till fredag. Det mest ansträngande jag tänker göra imorrn är att eventuellt gå och fika (ja ja... jag vet :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0