Dåliga kostvanor?

Oj vad jag skulle få skäll om Anna Skipper skulle gå igenom vad jag ätit på sista tiden. Vääääldigt mycket bacon. Oftast i kombination med spaghetti och ost osv.. Det är gott, jag lovar. Men jag äter bacon 1-2ggr i veckan. Jag är rätt dålig på att laga mat faktiskt. Allatså, inte att tillaga mat, men att ta mig för att göra det. Jag äter inte frysrätter så helt ärligt vet jag inte vad jag sätter i mig på en vecka. Man kanske skulle ta och skriva en mat-dagbok..

Jag har blivit Michael Jackson-inspirerad, fast i svart. Vad tycks? Nej då, skämt å sido. Jag har överansträngt handleden så nu har jag fått den här handsken och massage-instruktioner för nån skum muskel i underarmen. Hoppas det funkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0