Åh, va gött..

Kom precis hem från syrran. Kusin Sofie kom dit också och jäklar som vi har garvat! Fasen va gött det har varit, man behöver det ibland. Jag har nog skrattat så mycket att jag kommer ha träningsvärk imorrn. Vilket är väldigt bra isåfall eftersom jag ormade mig ur att gå och simma idag som jag hade tänkt. En polare högg mig (i sista stund!) och frågade om jag hade lust att hänga med till Mariestad en sväng. Så istället för att va ordentlig och simma en stund så satt jag bara i en bil och pratade skit. Gött..

Imorrn är det dags att jobba igen. En tur till Bålsta är på tapeten. Det va väl ett par månader sen jag va där sist.. Jaja, det ska nog bli bra. Senare i veckan blir det Vislanda och dit har jag aldrig varit men jag lär ju åka med nån som varit där förut. Ska bli kul att se ett nytt ställe. Inte för att jag hunnit tröttnat på något ställe alls än men ändå... 

Sen måste jag gnälla lite också.. Det snöar!!! Skit.. jag vill inte ha mer snö. För mig kan det töa bort alltihop ju!
Så jäkla trist att behöva börja gräva fram bilen igen. Tung blöt snö är det dessutom så om det blir lite kallare så kommer det att frysa och så får jag stå med hacka och spett för att ens kunna öppna dörrn.*morr*

Men nu börjar klockan bli lite mycket och det är dags att sova tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0