klipp klipp

Det ska bli så skönt!! Jag kan knappt vänta. Imorrn är det dags att klippa sig igen,.. jag har luggen i ögonen mest hela tiden. Jag känner mig alltid som en ny människa när jag varit iväg. Och det behöver jag verkligen nu.
Imorrn så kommer Rolf, en av klasskamraterna från lokutbildningen, hit till stan. Han är visserligen här i ett annat ärende men kommer hinna med en fika innan det är dags att dra hemmåt igen :) Känns väldigt lyxigt att få träffa hela tre stycken ur klassen innom loppet av en vecka!
Sen ska jag träffa syrran och kusin Sophie också till kvällen, det ska bli nice :) En massa dösnack och många skratt gissar jag kommer stå på tapeten.

Nu har jag lite annat att göra så nu får ni roa er själva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0