Spotify...

Hejja spotify, jättebra idé. Alla möjliga låtar till förfogande. Synd bara att man är för snål för att skaffa premium. Jag börjar bli redigt trött på all jäkla reklam nu kan jag säga. Men som sagt, jag får skylla mig själv.

Annars då? Jag hade ju tur till Hällefors idag, det gick utan problem. Eller ja, skulle ha växlat i Storfors på vägen upp men där hade inte en kotte snöröjt över huvud taget så det blev inget med det. När jag kom ut ur Storfors så såg jag en stor jäkla älg som låg och kämpade i ett dike, visste ju inte om den va skadad så jag rinde tkl och informerade läget men när dom kom ut och kollade så va den inte kvar. Hejja älgen!
Kom upp till Hällefors lite tidigt men vad gjorde väl det. Det va inte den vanliga växlingen där heller så efter lite annat trixande så fick jag gå lite tidigare hem därifrån. Hjälpte ju inte i längden dock för jag hade en spärrfärd före mig från Nykroppa så jag blev stående där en stund. Sen blev jag stående i infarten till Storfors av samma anleding men då ringde tkl upp mig och frågade om jag ville stå kvar eller om han skulle ta in mig på station så jag kunde komma in på tågex och va trevlig istället eftresom det skulle ta ett tag till. Naturligtvis ville jag hellre det, choklad fick jag dessutom :) 70%ig choklad! Nice.. Dagen avslutades i hyfsad tid och allt gick som det skulle. 

Nu har jag nog varit vaken lite för länge för nu börjar jag bli hungrig igen, alltså dags att sova. Kanske ett glas oboy först.. :P 


Sofie, här har du bilden du pratade om. :P

Kommentarer
Postat av: Rollf Sand

Det måste vara något fel på dig, "normala" personer blir sömniga när dom varit uppe för länge. Inte HUNGRIGA ;)

2011-02-16 @ 11:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0