Superhelg!

Jobbveckan har varit under all kritik men helgen har varit kanon. Sofie och Olof, klasskompisarna från lokförarutbildningen, kom hit och hälsade på. Dock så trodde jag att det skulle skita sig i starten. Jag hade Grums-turen på morgonen och fick såklart lokskada där. Skulle varit hemma vid elva men kom inte hem förrän tre. Som "tur" var så va vännernas tåg sent och jag hann med allt jag skulle göra innan det va dags att hämta upp dom. Kallt som fan va det naturligtvis också när vi stod där och väntade. Helgen gick i matens tecken, jag tror inte vi gjorde mycket annat än käkade tyckte jag :) Och pratade förstås och skrattade massor. Det är sjukt vad jag har saknat det här. Trist att man ska bo så långt ifrån varandra. Men nu håller vi iaf på att planera en återträff för hela klassen i maj så det känns ju lite bättre iaf. Hoppas de flesta kan va med bara..
Jaja.. Det är väl dags att gå och sova nu, ska ju jobba lite imorrn. Hällefors är det som gäller, hoppas det blir problemfritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0