Den är här.

Det tog ett par dagar att få hem den nya datorn. Rasande snabbt. Nu har jag alltså inte lika bra anledning att inte uppdatera den här skräpsidan..
Ser att det är en månad sen jag skrev ett inlägg värt namnet. Det har lite olika orsaker. Lat, jobbat mycket, angår er inte, mer lat osv..
Det är mycket nu.

Tack o lov så är jul och nyårshelgerna över. Närmast på listan just nu är morsans födelsedag, i övermorgon. Då är jag i Göteborg så det blir till att fira henne i efterskott. Min första egna tur till Göteborg faktiskt, ska bli intressant. Hoppas allt går utan bekymmer. När jag åkte dit förra veckan för linjekännedom så gick huvudledningen sönder mitt i tåget under en vagn, massa bök. Då va vi två stycken så det gick ju att ordna, värre om man varit själv.
Men innan dess så ska jag köra till Grums imorrnbitti. Jag får gå upp kvart i tre inatt så det snartdags för mig att gå och sova....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0