Läs en bok, nu.

Jag har precis avslutat en bok. Eat, pray, love av Elisabeth Gilbert. Jag gillade den. Det fick i alla fall mig att tänka till på ett lite annat sätt. Jag hade den som ljudbok dessutom, författarinan själv som läser så man får höra på riktigt hur hon tänkt sig att allt ska låta.. om ni fattar vad jag menar...

Helgen har varit som alla andra helger i stort sett, fast jag jobbade ju iofs igår, kom hem från min första egna Göteborgstur.. Det verkar som det gick bra, ingen har skällt på mig än i alla fall. Låt oss hoppas att det håller i sig.
Imorrn är jag ledig, då ska jag försöka få till en fika med syrran innan hon far iväg på jobb.
Sen vetefan vad jag ska hitta på, finns ju saker att göra om det skulle va så..

Jobbmässigt så blir det en sväng till Göteborg igen i veckan och ett par Grums-turer. Jag hoppas inte vädret krånglar för mycket. När jag skulle gå till tåget igår morse så hade det kommit 1½dm nysnö. Det va ett helvete att pulsa i två kilometer i den skiten.. Nu har det snöat och regnat om vartannat i flera dagar.. Kan det inte va antingen eller? Eller snarare, snö så det ligger och sen ingen mer snö, eller regna bort alltihop så man slipper all slask som sen fryser så att man inte kan gå någonstans över huvudtaget.

Nu har jag snart gäspat käken ur led, dags att sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0