Feel the burn..

Hela dagen har i stort sett spenderats i solen. Vi tog en tur till Ånnaboda i förmiddags och skrotade runt bland alla loppisprylar. För er som inte vet så är det en bilutställning för gamla bilar och samtidigt en rätt stor loppmarknad. Jag hittade massa roliga grejer men lyckades hålla mig i skinnet såpass att jag bara köpte två plåtburkar som jag tyckte va fina och en samlarbox för Return of the King, sista i Sagan om Ringen-trilogin.
Det har ju varit rätt varmt och gött ett par dagar nu, så jag tyckte att jag va rätt smart som tog shorts och halterneck-linne idag, och det va gött att inte va för påpälsad. Men. Att vandra runt under dygnets soligaste timmar utan nån solskyddsfaktor är inte så jätte smart kan jag meddela.. Jag är ganska illröd på ryggen och axlarna, väldigt osexigt. Av skadan blir man vis men inte rik.. Bara röd :P

Imorrn bär det av till ikea för lite inhandlade av diverse pryttlar. Ska se om jag hittar nåt i gardinväg, fönstren här hemma är nakna dom stackarna.. Idag slog det mig dessutom att jag måste köpa nya badkläder, om det fortsätter att få va varmt framöver så kommer det snart va gött med ett dopp. :)

Nu ska jag poppa lite popcorn och sunka ner mig i soffan ett tag.

Tjo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0