Aj... aj aj aj.... aj.

Igår va det fullt ös på Boda Borg. Jäklar va vi rände runt och kröp i tunnlar och löste gåtor och hängde i stegar och grejer. Resultatet är att jag har en sjujäkla träningsvärk idag. Men det va väldigt kul. Tyvärr kan jag inte skryta med att mitt lag vann, men vi kom i alla fall tvåa (av tre)! Svettigt värre.. jag önskade ganska snart att jag spenderat några timmar i veckan på gym. Jag är så otränad!! Det är pinsamt..  
Efter prisutdelningen, vårt lag fick små ficklampor, så va det dags för lite käk. Det va en smarrig tacobuffé och jag åt alldeles för mycket. Sen gick det ju ner en och annan annan öl under kvällen med :) Tyvärr så va jag och några till tvungna att bryta upp redan vid tio för då gick bussen hem, men vi fortsatte på the Pub hemma i stan istället några av oss. Kvällen va lugn men när jag väl kom hem va jag så trött så jag stöp i säng. Och vaknade som sagt med en jäkla värk i kroppen :P
Idag tog jag det med andra ord väldigt lugnt. En kortare tur till Karlstad och Ikea för att få tag i några kuddar till soffan bara, och i eftermiddags va det dags för Johan att gadda sig så då satt jag där och degade. Sjukt sugen man blir då på att skaffa en ny! Men det får vänta..
Nu lockar sömnen igen känner jag och ska jag orka med monsterpasset imorrn så lär jag nog sova nu.

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0