Bassning.

Jag fick kritik idag av kusin för att jag är aldeles för dålig på att uppdatera min blogg. Inte helt fel ute iofs. Så för sakens skull kan jag berätta att jag hängt med syrran större delen av dagen. Dom hade extraöppet nere i butikerna ikväll med extra erbjudanden, så vi drog en repa i några. Hittade ett par jäkligt sköna byxor, typ capri-modell eller va det kallas. Och en top.. Om jag orkade så hade jag fixat en bild på mina nya inköp men jag känner inte riktigt för att stå modell just idag.. Det va hur som helst gött att få tag i ett par lite mer somriga byxor, nu behöver jag bara få tag i lite shorts och så för det har jag inga längre.
Måste förresten säga att jag är väldigt nöjd med mina asbilliga skor från coop, jättesköna.
Nu tänker jag nog gå och sova, det är ju en dag imorrn med som jag dessutom ska va hyfsat aktiv på.

Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0