Helgen är redan slut..

Då är det söndag kväll och imorrn börjar allvaret igen. Ska till Bålsta över dagen. Hela dagen. Börjar vid sju och ska va hemma strax innan midnatt igen, men vi är två på turen så det ska väl gå bra. Jag hoppas det kommer va bra väder så man slipper frysa när man är ute och växlar. Helst inte sånt väder det verkar va just nu, det låter som det blåser storm ute, det har jag ingen lust med alls.. Jag vill verkligen att det ska töa bort ordentligt nu, jag är så trött på allt vintertjafs. Jag vill kunna lägga undan allt vad vinterkläder heter och packa undan vinterstövlarna. Jag måste måste måste rensa och organisera i garderoberna dessutom, det är en enda röra och jag har jackor och sånt jag inte använt på flera år som tar upp en massa plats. Det ska ut på tradera eller skänkas bort snarast. Det jobbiga är bara att jag har lite svårt att slänga saker, jag kan ju eventuellt behöva det nån gång.. Onödigt värre. Även om jag tycker det är lite trist och jobbigt att slänga saker så känns det ändå alltid som jag har gått ner tio kilo varje gång jag gör det. Man blir liksom av med det där tänket att man måste fixa det osv.. om ni fattar...?
Snart är mars månad slut också.. det känns som det här året springer iväg.. Vilket påminner mig om att jag nog ska springa iväg och borsta tänderna och gå och sova..

Tjo..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0