much ado about nothing

Fick min iPhone igår. Gött va? Ja, men den kom inklisive en repa på fronten. Det gillar jag inte på en ny telefon. Så då gjorde jag nåt ganska osvenskt. Jag ringde och klagade, passade på att nämna att den dessutom kom en vecka senare än vad dom sagt från början. Det slutade hur som helst med att dom skickar ut en ny mobil till mig så får jag skicka tillbaka den andra. Känns iofs lite smågnälligt av mig för repan är verkligen inte stor men va fan.. Dessutom så hade jag ju hunnit aktivera det nya simkortet så det till gamla telefonen kommer snart sluta funka så jag måste använda den nya tills jag får utbytesnallen. Jaja..

Va till Bålsta i måndags, lång dag, men det gick rätt smidigt. Kände mig lite seg, lite öm i halsen och så men det gick an. Igår morse däremot va jag inte lika pigg. Jätte tjock i halsen och snorig som fan.. Som tur va så hade jag bara fem timmars jour då och spenderade ett par timmar med att sortera papper på kontoret, sen fick jag faktiskt gå hem om jag ville. Sen efter lite vila och pillerknaprande så kännde jag mig bättre. Idag va jag typ bra men av nån anldening så har jag börjat snora som fan nu till kvällen, jäkla onödigt tycker jag. Men jag har ju varit ledig idag så jag har ju kunnat slappa i alla fall. Det va här några karlar och besiktade förnsterbytet och dom verkade nöjda, bra det. Enda grejen är att det blivit en stor spricka i väggen i vardagsrummet men det skulle dom tydligen fixa. Nästa vecka ska det bli besiktning på hela renoveringen av stambytet.

Imorrn drar jag till Gävle, det va jätte längesen jag va där, hoppas jag kommer ihåg allt. Framförallt hoppas jag det flyter på som det ska. Skulle va gött med lite slötid där uppe så man kan gå och käka i lugn och ro och så..

Anyway.. Satt och lekte lite med kameran när vi åkte genom Stockholm i måndags, det blev några bilder som jag tyckte va rätt så fräna. Använde bara min lilla kompaktkamera med lite egna inställningar.







Kommentarer
Postat av: Pammis

Jag gillar bilderna!

2011-06-10 @ 23:08:49
URL: http://ekonomisktoberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0