Rusning till badet??

När jag för en gångs skull faktiskt ska ta mig till badhuset för ett träningspass med kära träningsgurun Anne så finns det inte en enda parkeringsplats på hela området. Folk stod parkerade längs vägarna och på parkeringsförbud och gud vet allt. Dessutom så blev jag nästan påkörd av nån rabiat kärring som inte orkade se sig för i jakten på den förlorade parkeringsplatsen. Lite hänsyn ska man väl kunna begära eller?
Det blev hur som helst till att vända hem igen. Jag körde faktiskt ett litet eget pass hemma men det blir ju liksom inte riktigt samma sak.

Idag hade jag en tur till Hällefors, imorrn blir det likaså... Hoppas jag har samma tur med tågklarerare som jag haft idag, bara pärlor. Jag skrämde dessutom slag på tkl i Storfors. Skulle ringa tkl i Hällefors när jag va där och begära ut mig men tog fel nummer och reagerade inte på det själv. Han fick halvpanik och undrade hur i helvete jag kunde va där så snabbt. Tur att han hade lite humor, dessutom bad jag såklart om ursäkt för tabben.

Jag skulle egentligen åkt till Storå i natt men det blev ändrat eftersom dagens tur inte blev riktigt som det va tänkt. Nattvilan gick åt helsike så då fick det bli Hällefors imorrn med. Hoppas på lika gött väder som idag, der det va riktigt nice.

Måste förresten lägga upp en bild på syrrans äldsta från häromdagen. Syrran sjöng med Zolina och Filippa va redan sur för att hon inte fick glass så då skulle inte dom få sjunga. Det struntade vi dock fullständigt i, som synes :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0