Ute i god tid..

Jag har precis deklarerat. Jag har väl aldrig varit ute i så god tid någonsin. Nu är det gjort i alla fall. Imorrn är det dags med alla jäkla räkningar.. hu.. Men det är väl bara att betala och se glad ut som vanligt.
Idag kom jag hem från Lessebo. Ligger mellan Växjö och Kalmar för den som är intresserad. Det va en ny tur för mig så det va rätt kul. Det är en tur man är två på dessutom så man behövde ju dessutom inte va ensam.
Nu sträcker helgen ut sig framför mig hur som helst, det känns gött. Lördag är det dags för Bodaborg med jobbet, hoppas det blir kul. Annars hade jag nog tänkt slöa så mycket som möjligt.. ovanligt va? Jag tycker att man gött kan slöa när man är ledig, när ska man annars göra det. Däremot så skulle jag nog kunna tänka mig att måla lite i helgen.. och äta lite kakor. Jag är vansinnigt sugen på kakor.. i någon form av choklad helst..


*sleep mode*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0