varför ha ledigt...

...när man kan jobba?
Eller vad säger man? Skulle vait ledig idag egentligen men blev inringd för att köra Grums i morse. Härligt att komma upp i tid, typ 03.00... mysigt. Men det blir ju på övertid iaf så det går ju an.
Tog svängen över stan innan jag gick hem och hittade in i en liiiten butik som heter Ost-Björn. Massa ostar och korv och skinka och grejer. Gick därifrån 140kr fattigare och tre ostar rikare. En Vacherol eller hur det stavas, en norsk tomatost och en bit brännvinsost. Den senare ska jag äta av innom ca tio minuter som lunch. Senare i eftermiddag så är det dags för kalas-fika hos kusin Sophie som fyller år, eller gjorde för några dagar sen iaf..
Sen får vi väl se vad det blir. Risken finns att jag kommer bli vansinnigt trött till kvällen för jag lyckades inte sova nåt när jag väntade på vagnarna i Grums. Men är det nån som har förslag på nåt kul att göra så säg till, jag vill inte sova bort helgen.
Nu kurrar magen nåt vansinnigt, dags att slita fram brännvinsosten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0