Rart med tragiskt?

Jag har sen några år gett upp allt som har med melodifestivalen att göra, det är gammal skåpmat i ny plastig förpackning i stort sett. Alltså har jag inte sett något från årets tävlingar. Men nu pratar varenda kotte om nån filur som heter Björn Ranelid, han verkar ha upprört många, så jag slog upp svt-play och hoppade fram till hans bidrag.

Helt allvarligt. En lång, stel morot som står och pratar (rappar?) något som jag inte riktigt vet om det är tänkt att va en hyllning till kvinnan eller helt enkelt en ursäkt för att få stå på scen med ett gäng brudar. Sångerskan kan inte va helt nöjd med att presenteras för svenska folket i det sammanhanget...
Vem släppte igenom honom i gallringen ens..? Ja ja, ännu en spik i kistan för tävlingen. 'Mello' som det kallas nu för tiden.. Jeez..

//sjukling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0