Den blomstertid nu kommer..

Jag har idag planterat om mina stackars blommor. Nästan alla iaf, orkidéerna får vänta. Efter mycket letande i skåpen (även hos Ikea och Plantagen), så fick jag tag i lite innerkrukor. Blommorna hade ju växt ur sina bon. Tyvärr så har jag fortfarande ingen kruka som är stor nog till min yuccapalm så den ser lite naken ut i bara innerkruka. Nån som har en hyfsat snygg kruka, ca 30 cm i diameter så säg till.

Sen måste jag visa en bild. Krukan i sig va ganska tråkig och jag planterade ett litet, litet skott i den. Såg sjukt tråkigt ut, så jag använde lite tygband och några pappersblommor som dekoration. Nu ser det iaf ut som jag har en söt kruka i fönstret, även om den ser ut att va tom..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0